ایزی موزیک » Evan Band » دانلود آهنگ ایوان بند تو فقط – Evan Band To Faghat

دانلود آهنگ ایوان بند تو فقط – Evan Band To Faghat

دانلود آهنگ ایوان بند تو فقط

این آهنگ در تاریخ اردیبهشت , 25 , 1402 (2023) منتشر شده است

گروه: فواد غفاری , حسین شریفی , مصطفی مومنی

Lyrics : Hadis Dehghan
Arrangement : Mostafa Momeni
Music : Foad Ghaffari
Mix & Mastering : Mostafa Momeni

دانلود آهنگ جدید ایوان بند تو فقط

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Evan Band – To Faghat

دانلود آهنگ ایوان بند تو فقط - Evan Band To Faghat

.

ایوان بند تو فقط

متن آهنگ

♫♪

دردونه ی من عشق آخر دل;تا تو با منی، تک میپره دل
از خودت برام هیچی کم نکن;جای تو کسی؟ فکرشم نکن
صورتت به ماه طعنه میزنه;هرچی که بخوام داری یه تنه
عاشقت برات ببین چه ها کنه;تا خودشو تو دل تو جا کنه
الا تو فقط، بلا تو فقط;رو تو قفلی زدم یالا تو فقط
حالا بزن و برقص، بیا با من وسط;من عشق میکنم، با خودت فقط
رو تو قفلی زدم، وا نمیشه که;گشتم مثه تو پیدا نمیشه که
میون این همه، شبیه تو کمه;تورو میخوام همین حرف آخرمه

.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

در تمام این سالها بعد از کارهای موفق گذشته در انتشار موزیک های خوب، هم اکنون نیز ایوان بند با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ایوان بند در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده این ترانه تو فقط را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که این ترانه تو فقط ایوان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ایوان بند و این ترانه تو فقط او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ایوان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر این ترانه تو فقط به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ایوان بند امیدوار است با عاشقانه این ترانه تو فقط بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت این ترانه تو فقط ایوان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از این ترانه تو فقط ایوان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

ایوان بند موزیک تو فقط را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ایوان بند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از ایوان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ایوان بند اهنگ موزیک تو فقط را جزو بهترین کارهای او می دانند. موزیک تو فقط ایوان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه موزیک تو فقط ایوان بند را شنیدیم. امیدواریم از شنیدن اهنگ موزیک تو فقط ایوان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

آنها خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه موزیک تو فقط به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده موزیک تو فقط ایوان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ایوان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه موزیک تو فقط خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ موزیک تو فقط بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده موزیک تو فقط دعوت کرده است. ایوان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. موزیک تو فقط ایوان بند را میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ایوان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک موزیک تو فقط این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ایوان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از موزیک تو فقط ایوان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ایوان بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. این ترانه تو فقط اثری فوق العاده از ایوان بند است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ایوان بند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار این ترانه تو فقط بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود این ترانه تو فقط ایوان بند جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ایوان بند که مربوط به انتشار این ترانه تو فقط میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ایوان بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ این ترانه تو فقط همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ایوان بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه این ترانه تو فقط تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ایوان بند در موزیک این ترانه تو فقط لذت ببرید.

 

دانلود آهنگ ایوان بند تو فقط

 

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 58

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)حمایت مالی از سایت ♥️ (Donate)
پخش آنلاین موزیک تو فقط

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲