ایزی موزیک » Behnam Bani » دانلود آهنگ بهنام بانی سگ بند – Behnam Bani Sag Band

دانلود آهنگ بهنام بانی سگ بند – Behnam Bani Sag Band

دانلود آهنگ بهنام بانی سگ بند

این آهنگ در تاریخ اردیبهشت , 23 , 1402 (2023) منتشر شده است

Lyrics : Karen Mousavi
Arrangement : Hamed Baradaran
Music : Hamed Baradaran
Mix & Mastering : Hamed Baradaran

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی سگ بند

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Behnam Bani – Sag Band

دانلود آهنگ بهنام بانی سگ بند - Behnam Bani Sag Band

.

بهنام بانی سگ بند

متن آهنگ

♫♪

 

یارا دل و جان کرده عجب قصد تو را;یارا ساختم کنج دلم قصر تو را
یارا چه بلاها که به جانم نرسید;یارا تو خطا کن بکشم حبس تو را
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را;بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم;عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را;بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم;عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
خدا کند تب کند جان بیمارم;ببینمت که شدی تو پرستارم
به درد عشق مبتلا شد دل زارم;جان به جانم نکن ای دل آزارم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را;بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم;عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را;بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم;عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم

..

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز بهنام بانی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. بهنام بانی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده این ترانه سگ بند را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که این ترانه سگ بند بهنام بانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای بهنام بانی و این ترانه سگ بند او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. بهنام بانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر این ترانه سگ بند به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. بهنام بانی امیدوار است با عاشقانه این ترانه سگ بند بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت این ترانه سگ بند بهنام بانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از این ترانه سگ بند بهنام بانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه موزیک سگ بند به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده موزیک سگ بند بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه موزیک سگ بند خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ موزیک سگ بند بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده موزیک سگ بند دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. موزیک سگ بند بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک موزیک سگ بند این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از موزیک سگ بند بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بهنام بانی موزیک سگ بند را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بهنام بانی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از بهنام بانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بهنام بانی اهنگ موزیک سگ بند را جزو بهترین کارهای او می دانند. موزیک سگ بند بهنام بانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه موزیک سگ بند بهنام بانی را شنیدیم. امیدواریم از شنیدن اهنگ موزیک سگ بند بهنام بانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که بهنام بانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. این ترانه سگ بند اثری فوق العاده از بهنام بانی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بهنام بانی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار این ترانه سگ بند بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود این ترانه سگ بند بهنام بانی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بهنام بانی که مربوط به انتشار این ترانه سگ بند میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بهنام بانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ این ترانه سگ بند همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بهنام بانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه این ترانه سگ بند تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بهنام بانی در موزیک این ترانه سگ بند لذت ببرید.

دانلود آهنگ بهنام بانی سگ بند

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 52

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)
پخش آنلاین موزیک سگ بند

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲