ایزی موزیک » siavash ghom » آهنگ سفر سیاوش قمیشی – Siavash Ghomayshi Safar

آهنگ سفر سیاوش قمیشی – Siavash Ghomayshi Safar

سیاوش قمیشی سفر

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی سفر

Download a new song of Siavash Ghomayshi – Safar

خواننده ای که جزء پرطرفدارترین خواننده های موزیک پاپ بشمار میرود و تونست با آهنگ های اصیل ایرانی با موسیقی غربی سبکی بسیار خاص را در کارهایش بوجود بیاورد که طرفداران بیشماری در ایران و حتی جهان دارد.پیروی از سبک قمیشی توسط معدودی از خوانندگان داخلی ایران شهرت فراوانی برای آنان بوجود آورد، هر چند بیشتر آنان پس از چندی پیروی از کارهای سیاوش را کنار گذاشتند و سبک ویژه خود را در موسیقی بوجود آوردند.

 

آهنگ سفر سیاوش قمیشی - Siavash Ghomayshi Safar

.

متن آهنگ سفر از سیاوش قمیشی

♫♪

سفرت سلامت ای یار تو برو خدانگهدار

واسه تو روزای خوب واسه ی من غم دیدار

تو برو خدا به همرات برسی به آرزوهات

منم اینجا تک و تنها دلخوشم به یاد چشمات

سیاوش قمیشی سفر

آرزومه که نگاهت بشه روشن به ستاره

بتابه ماه توی شبهات بتابه بازم دوباره

هرجایی که پا میزاری پره از عاطفه باشه

رنگ غصه رو نبینی غصه از دلت جدا شه

او تاکنون ۱۸ آلبوم رسمی موسیقی و تک آهنگ و یک موسیقی فیلم منتشر کرده‌است.او تاکنون آهنگ‌های موفق بسیاری را برای خوانندگان پاپ ایرانی ساخته‌است و نخستین هنرمند ایرانی است که توانسته‌است برای یک آهنگ، هر چهار بخش اصلی آن یعنی ترانه، آهنگ، تنظیم و خوانندگی را خود به تنهایی انجام بدهد. او به عنوان پایه‌گذار سبک موسیقی ترنس در ایران شناخته می‌شود. وی در میان هوادارانش به مرد بارانی مشهور می‌باشد.

.

دانلود آهنگ سفر سیاوش قمیشی

کوچکترین فرزند خانوادهٔ خویش است و دو برادر به نام‌های سیروس و سیامک و یک خواهر به نام سیمین دارد. او در اهواز به دنیا آمد و در سن ۹ ماهگی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد. سیاوش ۶ سال داشت که یکی از برادرانش آکاردئون می‌آموخت و مادرش پیانو را زیر نظر یک معلم روس به نام اُلگا می‌آموخت. او از شنیدن صدای نواختن آن‌ها لذت بسیاری می‌برد و در حالی که کودک بود و پایش به پدال‌های پیانو نمی‌رسید به پشت ساز مادرش (پیانو) می‌نشست و با پدال‌های آن بازی می‌کرد. همین بازی‌ها به همراه صداهایی که از این ساز خارج میشد به او احساس خوبی میداد و رفته رفته سیاوش به موسیقی علاقه‌ای ویژه پیدا کرد.

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 4

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)
پخش آنلاین موزیک سفر

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲