ایزی موزیک » دانلود آهنگ آذری » آهنگ شاد رقصیدنی ترکی ارکستی عروسی یکجا

آهنگ شاد رقصیدنی ترکی ارکستی عروسی یکجا

آهنگ شاد رقصیدنی ترکی

در این پست برای شما عزیزان اهنگ های زیبای شاد تورکی رقصیدنی مخصوص رقص گلچین شده به صورت یکجا آماده کردیم.

آهنگ شاد رقصیدنی ترکی

Download a new song of Shad Torki Golchin Yekja

آهنگ شاد رقصیدنی ترکی ارکستی عروسی یکجا.

آهنگ شاد رقصیدنی ترکی

رقص ترکی یکی از انواع رقص‌های محلی و سنتی است که در کشورهای ترک‌زبان و ترک‌تبار از جمله ترکیه، آذربایجان، ایران، قرقیزستان، ازبکستان و ترکمنستان اجرا می‌شود.

رقص ترکی دارای شیوه‌ها، حرکات و موسیقی‌های متنوع و متفاوت است که براساس منطقه، فرهنگ، تاریخ و ادیان ترک‌ها شکل گرفته‌اند.

رقص ترکی معمولاً در مراسمات عروسی، جشن‌ها، محافل و مهمانی‌ها انجام می‌شود.

رقص ترکی یکی از بخش‌های مهم فرهنگ و هنر ترکیه است که دارای انواع و اقسام مختلفی است. رقص ترکی را می‌توان به سه دسته کلی رقص مذهبی، رقص کلاسیک و رقص محلی تقسیم کرد. هر یک از این رقص‌ها دارای شیوه‌ها، حرکات، موسیقی و لباس‌های خاص خود هستند که براساس منطقه، تاریخ، ادیان و فرهنگ‌های مختلف ترک‌ها شکل گرفته‌اند. برخی از مشهورترین رقص‌های ترکی عبارتند از:

رقص سماع: یک رقص مذهبی است که توسط درویش‌های مولوی انجام می‌شود. این رقص نشان‌دهندهٔ عشق و ارتباط با خداوند است و با چرخش‌های مداوم و همراهی موسیقی نی و کمانچه اجرا می‌شود.

رقص کوچکچه: یک رقص کلاسیک است که توسط هنرمندانی به نام دسته جات کوچک اجرا می‌شود. این رقص با موسیقی عامیانه ترکی و با ریتم‌های تکرار شونده و جذاب انجام می‌شود. این رقص مخصوص منطقه آناتولی و روملی است.

رقص بار: یک رقص محلی است که توسط گروه‌های مردم در فضای باز انجام می‌شود. این رقص در قسمت شرقی آناتولی (استانهای ارزروم، بایبورت، آگری، کارس، آرتوین و ارزنجان) گسترش یافته‌است. این رقص با ضرب‌آهنگ‌های ۵/۸ و ۹/۸ و با همراهی سازهای داول و زورنا اجرا می‌شود.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲