ایزی موزیک » دانلود آهنگ های معین » دانلود گلچین آهنگ های معین یکجا در یک فایل دانلود کن

دانلود گلچین آهنگ های معین یکجا در یک فایل دانلود کن

گلچین آهنگ های معین یکجا

این مجموعه از شادترین موزیک ها جمع اوری شده

پرطرفدار ترین بهترین جدیدترین و معروف (شاد و غمگین)

گلچین آهنگ های معین یکجا زیپ

Download a new song of Golchin Moein

دانلود گلچین آهنگ های معین یکجا در یک فایل دانلود کن

.

معین یک خواننده مشهور و محبوب ایرانی است که با سبک موسیقی پاپ و سنتی، میلیون‌ها قلب را به خود جذب کرده است. او در سال ۱۳۳۰ در نجف‌آباد زاده شد و از کودکی علاقه‌مند به موسیقی بود. او در سال ۵۷ اولین آهنگ خود را منتشر کرد و در سال ۶۰ به لس‌آنجلس مهاجرت کرد. او تاکنون بیش از ۲۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده و در چند فیلم سینمایی بازی کرده است. او با ترکیب موسیقی پاپ با موسیقی سنتی و جاز، سبکی نوین و منحصر به فرد را در موسیقی ایرانی ایجاد کرده است. او با خواندن شعرهای شاعران بزرگ ایرانی، ارزش‌های فرهنگی و ادبی ایران را در موسیقی خود حفظ کرده است. او با صدای گرم و عاطفی خود، احساسات مخاطبان را تحریک کرده و با ملودی‌های شیرین و زیبای خود، قلب‌ها را شاد کرده است. او یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین خواننده‌های ایران است که میلیون‌ها طرفدار در ایران و جهان دارد. او یکی از هنرمندان برجسته و موفق ایران است که جوایز و افتخارات زیادی را از سوی بنیادها و موسسات موسیقی دریافت کرده است. او یکی از نمادهای موسیقی ملی ایران است که با آهنگ‌های ملی و مذهبی خود، احساس ملی و ایمانی مردم را تقویت کرده است. او یکی از نخستین خواننده‌های ایران بود که در کشورهای خارجی کنسرت‌های موفقی را برگزار کرده و نام ایران را در جهان به افتخار رسانده است. او یکی از هنرمندان ماندگار و بی‌مثال ایران است که صدای گرم و ملودی‌های شیرین او همواره در خاطره‌های مردم زنده است.

سعی کردیم که در این فایل مجموعه ای (قدیمی و جدید) قرار بدیم تا برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشد.

دانلود گلچین آهنگ های معین

قسمتی از متن چند ترانه ها:

– **می پرستم**: این آهنگ یکی از مشهورترین و زیباترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۶۲ در آمریکا منتشر شد. این آهنگ با ملودی زیبا و شعر عاشقانه، بیانگر احساس عشق و ارادت است که یک نفر به دیگری دارد.

– **به دیدارم بیا**: این آهنگ یکی از شادترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۶۵ در آمریکا منتشر شد. این آهنگ با ملودی شنیدنی و شعر شیرین، بیانگر حال و هوای عاشقانه است که یک نفر به دیگری دارد.

– **دیوانه میرقصد**: این آهنگ یکی از شادترین و مشهورترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۶۷ در آمریکا منتشر شد. این آهنگ با ملودی شاد و شعر شیرین، بیانگر حال و هوای عاشقانه است که یک نفر به دیگری دارد.

– **تا از در اومد**: این آهنگ یکی از زیباترین و عاشقانه‌ترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۶۹ در آمریکا منتشر شد. این آهنگ با ملودی آرام و شعر زیبا، بیانگر احساس عشق و شوق است که یک نفر به دیگری دارد.

– **یادی از تو**: این آهنگ یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۶۹ منتشر شد. این آهنگ با ملودی شاد و شعر عاشقانه، بیانگر حال و هوای بهاری است که عشق به آن می‌افزاید.

– **بی تو می‌میرم**: این آهنگ یکی از غمگین‌ترین و زیباترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۷۵ منتشر شد. این آهنگ با ملودی آرام و شعر دردناک، بیانگر احساس فراق و دلتنگی است که عشق به آن می‌افزاید.

– **من و تو**: این آهنگ یکی از مشهورترین و زیباترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۸۲ منتشر شد. این آهنگ با ملودی زیبا و شعر عاشقانه، بیانگر احساس عشق و همدلی است که دو نفر به یکدیگر دارند.

– **من عاشقت شدم**: این آهنگ یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۹۹ منتشر شد. این آهنگ با ملودی شاد و شعر شیرین، بیانگر احساس عشق و شور است که یک نفر به دیگری دارد.

– **تو فقط بمون**: این آهنگ یکی از زیباترین و عاشقانه‌ترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۷۳ منتشر شد. این آهنگ با ملودی آرام و شعر زیبا، بیانگر احساس وفاداری و تعلق است که یک نفر به دیگری دارد.

– **پروانه**: این آهنگ یکی از شادترین و مشهورترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۷۶ منتشر شد. این آهنگ با ملودی شنیدنی و شعر شیرین، بیانگر حال و هوای عاشقانه است که یک نفر به دیگری دارد.

– **ماهی**: این آهنگ یکی از غمگین‌ترین و تاثیرگذارترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۷۹ منتشر شد. این آهنگ با ملودی غمگین و شعر دردناک، بیانگر احساس تنهایی و رنج است که یک نفر به دیگری دارد.

– **دلبر**: این آهنگ یکی از معروف‌ترین و زیباترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۸۱ منتشر شد. این آهنگ با ملودی زیبا و شعر شیرین، بیانگر احساس عشق و شور است که یک نفر به دیگری دارد.

– **بهاره**: این آهنگ یکی از شادترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۸۴ منتشر شد. این آهنگ با ملودی شنیدنی و شعر شیرین، بیانگر حال و هوای بهاری است که عشق به آن می‌افزاید.

– **من از تو دورم**: این آهنگ یکی از غمگین‌ترین و زیباترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۷۴ منتشر شد. این آهنگ با ملودی غمگین و شعر دردناک، بیانگر احساس دوری و اندوه است که یک نفر به دیگری دارد.

– **گل پری**: این آهنگ یکی از شادترین و مشهورترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۷۸ منتشر شد. این آهنگ با ملودی شنیدنی و شعر شیرین، بیانگر حال و هوای عاشقانه است که یک نفر به دیگری دارد. شما می‌توانید

– **شب گریه**: این آهنگ یکی از غمگین‌ترین و تاثیرگذارترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. این آهنگ با ملودی غمگین و شعر دردناک، بیانگر احساس تنهایی و رنج است که یک نفر در شب‌های بی‌خوابی دارد.

– **با تو خوشم**: این آهنگ یکی از شادترین و زیباترین آهنگ‌های معین است که در سال ۱۳۸۵ منتشر شد. این آهنگ با ملودی شاد و شعر شیرین، بیانگر احساس خوشحالی و شور است که یک نفر با دیگری دارد.

و…

این فهرست شامل برخی از آهنگ‌های خوب معین است که من برای شما انتخاب کرده‌ام. البته این نظر شخصی من است و شما ممکن است با آن موافق یا مخالف باشید. امیدوارم از شنیدن آهنگ‌های معین لذت ببرید.

 

 

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 84

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲