ایزی موزیک » آهنگ بیس دار برای ماشین » دانلود 100 آهنگ برتر من و تو با کیفیت 320 به صورت یکجا

دانلود 100 آهنگ برتر من و تو با کیفیت 320 به صورت یکجا

دانلود 100 آهنگ برتر من و تو

دانلود 100 آهنگ برتر منو تو با کیفیت 320 به صورت یکجا

ماندگارترین ترانه های ایرانی شامل صد تا از 100 آهنگ ماندگار ایرانی به صورت یکجا

Download a new song of 100 Ahang Bartar Manoto

دانلود 100 آهنگ برتر من و تو با کیفیت 320 به صورت یکجا

سعی کردیم که در این فایل مجموعه ای (قدیمی و جدید) قرار بدیم تا برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشد. اهنگها را در یک فایل زیپ Zip قرار دادیم.

دانلود 100 آهنگ برتر منو تو با کیفیت 320

این شبکه تلویزیونی که برنامه‌های متنوعی به زبان فارسی پخش می‌کرد، پخش ماهواره‌ای خود را به پایان رسانده و اکنون می‌توانید تازه‌ترین‌ها را از صفحات مجازی من‌و‌تو دنبال کنید.

شبکه تلویزیونی من‌وتو که برنامه‌های متنوعی به زبان فارسی پخش می‌کرد، در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۰ (۶ آبان ۱۳۸۹) توسط کیوان و مرجان تأسیس شد. این شبکه در لندن مستقر بود و برنامه‌های سرگرمی-علمی و سیاسی شامل مستندها، فیلم‌ها، سریال‌ها، اخبار و گزارش‌ها پخش می‌کرد.

من‌وتو به دلیل تولید و پخش برنامه‌های با کیفیت و متنوع، به سرعت توانست جایگاه خود را در میان شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای تثبیت کند. این شبکه همچنین تأثیر قابل توجهی بر تلویزیون‌های داخل ایران و سبک زندگی ایرانیان گذاشت.

با این حال، من‌وتو در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) پس از ۱۳ سال فعالیت، به دلیل مشکلات مالی و تداوم جذب سرمایه، پخش ماهواره‌ای خود را به پایان رساند. مدیران شبکه ابراز امیدواری کرده‌اند که فعالیت‌های من‌وتو به شکل دیگری و احتمالاً با تکیه بیشتر بر رسانه‌های اجتماعی ادامه پیدا کند.

دانلود 100 اهنگ شاد به انتخاب شبکه منوتو از اینجا و همچنین بهترین آهنگ های تاریخ ایران منوتو در همین صفحه دانلود نمایید.

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 74

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲