ایزی موزیک » حما » دانلود گلچین آهنگ های هایده و مهستی و حمیرا یکجا 🤩 در یک فایل

دانلود گلچین آهنگ های هایده و مهستی و حمیرا یکجا 🤩 در یک فایل

دانلود گلچین آهنگ های هایده و مهستی و حمیرا یکجا

هایده، مهستی و حمیرا سه خواننده محبوب و مشهور ایرانی هستند که آهنگ‌های زیبا و ماندگاری را در سبک‌های مختلف خلق کرده‌اند. این سه خواننده در دهه‌های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ شهرت فراوانی پیدا کردند و تاکنون هم مورد تحسین و تقدیر مخاطبان قرار گرفته‌اند. برخی از آهنگ‌های معروف این سه خواننده عبارتند از:

هایده: شانه‌هایت، عاشقترین، ای زندگی سلام، سایه عشق، عروسک، یه روز و …

مهستی: مسافر، مونس، می‌خونه بی شرابه، در بسته، لبخند، تقصیر توئه و …

حمیرا: همزبونم باش، مسافر غریب، دوستت دارم، هوای نفس، دل شکسته، چشم به راه و …

شما می‌توانید گلچینی از آهنگ‌های این سه خواننده را با کیفیت بالا از لینک‌های زیر دانلود کنید:

دانلود گلچین آهنگ های هایده و مهستی و حمیرا یکجا

مجموعه ای با ارزش و معرکه از موزیکهای گلچین شده و منتخب پرطرفدارترین و بهترین جدیدترین و معروف (شاد و غمگین)

برخی آهنگها داخل پوشه ریمیکس شده ورژن جدید میباشد به صورت یکجا در یک فایل با کیفیت بالا

Download a song of Hayedeh Mahasti Homeyra

دانلود گلچین آهنگ های هایده و مهستی و حمیرا یکجا 🤩 در یک فایل

دانلود گلچین آهنگ های هایده و مهستی و حمیرا

سعی کردیم که در این فایل مجموعه ای (قدیمی و جدید) قرار بدیم تا برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشد. اهنگها را در یک فایل زیپ Zip قرار دادیم.

تمامی ترانه ها، عبارتند از اصوات و آهنگ‌هایی که انسان را در عالمی که برای وی قابل توصیف نیست سیر می‌دهد و چنان بر اعصاب آدمی مسلّط می‌شود که گاهی می‌خنداند، گاهی می‌گریاند همچنین گاهی اعضاء و جوارح انسان را بدون اختیار به حرکت در می‌آورد، و زمانی تهییج عشق و شهوت می‌کند و آدمی را برده و غلام خود ساخته و بر اعصاب، فکر، عقل و روانش فرمانروایی می‌کند.

دانلود آهنگ های هایده و مهستی و حمیرا یکجا

این سوال بسیار سخت است و به نظر من به سلیقه شخصی بستگی دارد. هایده، مهستی و حمیرا هر کدام دارای صدایی منحصر به فرد و استعدادی برجسته هستند و نمی‌توان گفت که کدام بهتر از دیگری است. اما برخی از معیارهایی که می‌توان برای ارزیابی خوانندگان استفاده کرد عبارتند از:

تعداد و محبوبیت آهنگ‌ها: بر اساس این معیار، می‌توان گفت که هایده با بیش از **۱۰۰۰** آهنگ در سبک‌های مختلف، بیشترین تعداد آهنگ را در میان این سه خواننده دارد. مهستی با بیش از **۵۰۰** آهنگ و حمیرا با بیش از **۳۰۰** آهنگ در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. همچنین بر اساس نظرسنجی‌های مختلف، آهنگ‌های هایده بیشترین محبوبیت را در میان مخاطبان دارند .
تنوع و خلاقیت: بر اساس این معیار، می‌توان گفت که مهستی با خواندن آهنگ‌هایی در سبک‌های متفاوت مانند پاپ، راک، کلاسیک، فولک، جاز و …، بیشترین تنوع و خلاقیت را در میان این سه خواننده از خود نشان داده است. هایده و حمیرا نیز آهنگ‌هایی در سبک‌های مختلف خوانده‌اند اما بیشتر در سبک پاپ فعالیت کرده‌اند .
تاثیرگذاری و ماندگاری: بر اساس این معیار، می‌توان گفت که حمیرا با خواندن آهنگ‌هایی با مضامین اجتماعی، عاشقانه و …، بیشترین تاثیرگذاری و ماندگاری را در میان این سه خواننده داشته است. آهنگ‌های حمیرا بسیاری از مردم را به هیجان واداشته‌اند و برخی از آن‌ها به عنوان اشعار مورد استفاده قرار گرفته‌اند . هایده و مهستی نیز آهنگ‌هایی با مضامین عاشقانه، شاد، غمگین و … خوانده‌اند که بر روی مخاطبان تاثیر گذاشته‌اند .

بنابراین، به نظر من نمی‌توان گفت که کدام از این سه خواننده بهتر از دیگری است. هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و شخصیت‌های متفاوتی هستند که می‌توانند برای گروه‌های مختلف از مخاطبان جذاب باشند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و علاقه خودتان از آهنگ‌های این سه خواننده لذت ببرید و نظر خودتان را درباره آن‌ها بیان کنید. 😊

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 47

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)

دیدگاه خود را بگذارید

  • nader 12 دی 1401

    ممنون

دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲