ایزی موزیک » Puzzle Band » دانلود آهنگ پازل بند تقصیر منه | Puzzle Band Taghsire Mane

دانلود آهنگ پازل بند تقصیر منه | Puzzle Band Taghsire Mane

دانلود آهنگ پازل بند تقصیر منه

این آهنگ در تاریخ اردیبهشت , 31 , 1402 (2023) منتشر شده است

گروه : علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی

Lyrics : Babak Babaei
Arrangement : Puzzle Band
Music : Babak Babaei
Mix & Mastering : Puzzle Band

دانلود آهنگ جدید پازل بند تقصیر منه

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Puzzle Band – Taghsire Mane

دانلود آهنگ پازل بند تقصیر منه | Puzzle Band Taghsire Mane

.

پازل بند تقصیر منه

متن آهنگ

♫♪

دلم تنگه واسه تو ولی واسم سخته بخوام معذرت;ببین کی با بدیات بازم باهات میمونه بی معرفت
تو که عادت داری این دفعم واسه دعوا باهام;یه چی پیدا میکنی;تو که عادت داری من تکیه بدم بهت همیشه پشتمو خالی کنی
طفلکی این دل پاره پاره ی منو ببین چقدر بهم دوختمش;شعله هاتو بیشترش کن این پروانه انگار عاشق سوختنه
تقصیر منه که تورو بلد شدم تقصیر منه;لابد همه ی اخلاقای بد توام تقصیر منه
تو زورت من میرسه همش کارت تهدید منه;من اونیم که داره با تو حیف میشه از دید همه
میدونی دلم ازت عاصیه به همه میگی این آدم حساسیه;پرنده ای که تو قفس به دنیا اومده نمیفهمه پرواز چه احساسیه
مشکل از منه که وقتی قهری باهام بازم میام ازت دل میبرم;وقتی میدونم تهش میرسه به جاهای بد بازم برات گل میخرم
تقصیر منه که تورو بلد شدم تقصیر منه;لابد همه ی اخلاقای بد توام تقصیر منه
تو زورت من میرسه همش کارت تهدید منه;من اونیم که داره با تو حیف میشه از دید همه

.

آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است..

در تمام این سالها بعد از کارهای موفق گذشته در انتشار موزیک های خوب، هم اکنون نیز پازل بند با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. پازل بند در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده این ترانه تقصیر منه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که این ترانه تقصیر منه پازل بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای پازل بند و این ترانه تقصیر منه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. پازل بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر این ترانه تقصیر منه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. پازل بند امیدوار است با عاشقانه این ترانه تقصیر منه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت این ترانه تقصیر منه پازل بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از این ترانه تقصیر منه پازل بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

پازل بند موزیک تقصیر منه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران پازل بند را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از پازل بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران پازل بند اهنگ موزیک تقصیر منه را جزو بهترین کارهای او می دانند. موزیک تقصیر منه پازل بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه موزیک تقصیر منه پازل بند را شنیدیم. امیدواریم از شنیدن اهنگ موزیک تقصیر منه پازل بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

آنها خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه موزیک تقصیر منه به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده موزیک تقصیر منه پازل بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای پازل بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه موزیک تقصیر منه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ موزیک تقصیر منه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده موزیک تقصیر منه دعوت کرده است. پازل بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. موزیک تقصیر منه پازل بند را میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. پازل بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک موزیک تقصیر منه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و پازل بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از موزیک تقصیر منه پازل بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که پازل بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. این ترانه تقصیر منه اثری فوق العاده از پازل بند است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. پازل بند سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار این ترانه تقصیر منه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود این ترانه تقصیر منه پازل بند جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست پازل بند که مربوط به انتشار این ترانه تقصیر منه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی پازل بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ این ترانه تقصیر منه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. پازل بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه این ترانه تقصیر منه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای پازل بند در موزیک این ترانه تقصیر منه لذت ببرید.

 

دانلود آهنگ پازل بند تقصیر منه

هم اکنون بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز پازل بند با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. پازل بند در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده تقصیر منه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تقصیر منه پازل بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای پازل بند و تقصیر منه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. پازل بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تقصیر منه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. پازل بند امیدوار است با عاشقانه تقصیر منه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تقصیر منه پازل بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تقصیر منه پازل بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

 

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 23

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)حمایت مالی از سایت ♥️ (Donate)
پخش آنلاین موزیک تقصیر منه

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲