ایزی موزیک » Amir Shamloo » دانلود اهنگ های امیر شاملو ریمیکس دیجی سونامی

دانلود اهنگ های امیر شاملو ریمیکس دیجی سونامی

اهنگ های امیر شاملو ریمیکس دیجی سونامی

این ترانه های امیر شاملو ورژن جدیدیست که توسط دیجی سونامی ریمیکس شده است.

بیس دارتند

اهنگ های امیر شاملو ریمیکس دیجی سونامی

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3 , پخش آنلاین

Download a song of amir shamloo Remix digisonami

دانلود اهنگ های امیر شاملو ریمیکس دیجی سونامی

.

اهنگ های امیر شاملو ریمیکس دیجی سونامی

متن

امیر شاملو در بهمن سال 1333 در ایران در شهر تهران متولد شد.

وی از سال 1354 شروع به فعالیت هنری کرد و در همان زمان با آقای سعید مهناویان آشنا شد که کارهای زیادی توسط خوانندگان مختلف برای شرکت آونگ تهیه می نمودند و این افتخار نصیب امیر شاملو گردید که با اقای مهناویان همکاری داشته باشد
امیر شاملو در معیت سعید مهناویان کاستی را به عنوان گریه نکن تهیه و توسط شرکت آونگ به بازار عرضه کرد که خوشبختانه با استقبال خوبی روبه رو شد.
و بعد از آن در سال 1362 کاست موج به بازار عرضه شد که در ان کاست تک اهنگ های عادت و نمیشه را خواند. و در سال 1372 کاست امین تهیه و پخش شد در سال 1374 کاست عاشقم من با آهنگهای سعید مهناویان و بابک رادمنش اجرا و به بازار موسیقی ایرانی عرضه شد.
سرانجام در سال 1375 کاست بلا بلا با آهنگهای سعید مهناویان عرضه شد.ازاین زمان به بعد امیر شاملو فعالیت کاری خود را افزیش داد و توانست در سال بعد یعنی 1376 آلبوم فوق العاده زیبای خانم خانما با
آهنگهای آقای سعید مهناویان و علی فخاری تهیه و روانه بازار نمود.و بعد دوباره با همکاری آقایان علی فخاری و سعید مهناویان در سال 1377 آلبوم نماز عشق را عرضه بازار کرد .
و بعد از 5 سال تلاش وی توانست در سال 1382 آلبوم شهرو چراغون کنید را با مجوز رسمی روانه بازار کند. . .
در سال 1386 آلبوم عشق من جای تو خالی را با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد و اکنون در سال 1390 آلبوم فردا خیلی دیره را منتشر و با 10 ترک فوق العاده زیبا به بازار عرضه کرد.
در ضمن کلیه آهنگهای کاستهای نامبرده از آقایان سعید مهناویان ، بابک رادمنش ، علی فخاری و مجید رضازاده می باشد و ترانه های این آلبومها از آقایان سعید مهناویان ، بامداد جویباری ، علی فخاری ، بهمن میری ، حسین چتر نور ، بابک رادمنش و شهره قائد می باشد.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

بدون رای ! اولین کسی باش که رای میده !

دانلود دانلود 200 اهنگ برتر تاریخ ایران (یکجا)
پخش آنلاین موزیک

دیدگاه خود را بگذارید

    دانلود آهنگ های سال ۱۴۰۲ یکجا 😲